Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Självförtroende?

Av P - 19 februari 2008 08:45

Just nu har jag jättedåligt självförtroende när det gäller att söka jobb. Vem vill anställa mig till terminens slut när jag inte ens vet om jag hinner arbeta till skolavslutningen?

Känns också lite "löjligt" att sitta på intervju med magen i vädret och inte låtsas som ingenting. Visst..det är underbart att vi ska ha barn och jag längtar så mycket att "spöket" ska komma. Men handen på hjärtat..det hade varit bra med en fast anställning innan leverans. Men man kan inte vänta på att saker ska hända. Ekonomin skulle ha varit bättre, men vi lider ingen nöd precis. Känns bara lite tråkigt att inte ha ett riktigt jobb.

 
 
Ingen bild

Malin

19 februari 2008 16:34

Hej! Jag vet hur du känner dig, det behövs ingen "bulle i ugnen" för att man ska känna sig värdelös i jobbsökandet. Försök härda ut tills det är dags och sen får du ta nya friska tag till läsåret efter. Tack för idag, det var trevligt. När jag klev av tåget i stockholm "råkade" jag köpa två kjolar en på Åhlens och en på H&M, jag såg båda i Uppsala. Vi får ses snart igen. Kram Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards