Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Täppt näsa

Av P - 15 april 2008 05:41

Antingen är jag förkyld eller så är det pollen i luften som gör att jag är alldeles svullen i näsan och helt utslagen.

Igår efter jobbet skulle jag bara vila, men upptäckte att att jag hade sovit "bort" hela eftermidddan och kvällen vid halv tio snåret.Så det var bara att fortsätta snarka till halv sex nu på morgonen.

Måste kolla upp vilka medikamenter man kan äta när man är gravid och pollenallergiker........


Uppdatering: Det finns inga ickereceptbelagda allergitabletter att ta som gravid. Och allergitabletterna jag har hemma som är receptbelagda får jag inte heller ta. Måste forska vidare..........

 
 
Ingen bild

Jezz

15 april 2008 07:09

Inte mycket bara ögondroppar och nässpray, sa doktorn till mig.

 
Jonas

Jonas

15 april 2008 07:09

Det kan nog vara pollen, jag har börjat känna av allergin nu... Ha en bra dag!

http://jomari.se

http://jomari.se

 
Ingen bild

Bergis

15 april 2008 14:07

Nä, att var gravid är inte bara jobbigt för kroppen, det är ett himla sjå om man måste medicinera sig åx. Hoppas du hittar nåt, alvedon, nässpray och te med honung, varm filt, bra bok, skön soffa- ingredienser som brukar funka..... Krya på dig!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards