Alla inlägg den 2 maj 2008

Av P - 2 maj 2008 18:59

Idag har jag sovit bort hela dagen, med nöd och näppe kunde jag släpa mig till affären och köpa bröd och juice. Sen var det en tant som ville tränga sig före i kön och då blev jag lite sur så jag grymtade till litegrann. När jag väl skulle packa mina varor så stod det en karl på "min sida" där jag hade mina varor och först vägrade han att flytta på sig så jag sa URSÄKTA ganska högt men karl vägrade att flytta på sig. Jisses vad sur jag blev ! Ska det vara så himla svårt att flytta på sig och när man tillochmed ber om det?

Inte en bra dag att handla på....

Av P - 2 maj 2008 14:06

 - jag kunde komma upp ur soffan själv när jag ligger ner.

(Faseligt projekt att ta sig upp nuförtiden)

 - jag kunde sätta på mig sockorna utan att det tog sådan tid och var så himla svårt.

(Tur att man kan gå barfota)

  - jag kunde slippa den ilade smärtan i magen.

(Hmm, så roligt med sammandragningar nästan jämt)

 - jag orkade gå lika mycket som förut.

(Att gå till ICA bakom knuten är duktigt..bara man får köpa en lakritspuck)

"spöket/zlatan" kunde komma ut då det spänner över magen.

(Har man verkligen tillräckligt med skinn på magen så det räcker?)


Ovido - Quiz & Flashcards