Alla inlägg den 26 maj 2008

Av P - 26 maj 2008 19:43

Gumman och jag har varit på shoppingtur idag och hon sov under hela tiden. Jag köpte bröllopspresenter och klänning till mig själv, hittade en jättefin på HM för ett bra pris..kommer nog bli en favorit i sommar. Sen har jag och E hälsat på Anna med familj och där blev man bjuden på middag och smoothie (mums), känns som en evighet vi sågs. Nu är det slappa framför televisionen och sen i säng.

Av P - 26 maj 2008 06:51

Igår åkte hela familjen till IKEA för att inhandla badbalja och lite småttågott.Kändes lite nervöst att lämna hemmets trygga vrå men allt gick superbra. Lillan sov hela tiden, så hon fick inte uppleva sitt första IKEA besök och mamma och pappa fick handla och äta köttbullar.Efter shoppingturen åkte vi hem till Camilla och Hansson och fikade glass och årets första jordgubbar och nu kinkade hon lite grann, men det gick bra till slut.

På kvällen premiärbadade J lillan och hon sa inte ett ljud (!), jag hade väntat mig värsta ramaskriet, men hon tyckte nog att det var skönt eller så var hon i chocktillstånd.

Idag börjar J att arbeta efter de 10 pappadagarna, och det känns lite konstigt att jag och E ska vara ensamma hemma, men det ska nog funka. Kommer att längta efter honom....

Ovido - Quiz & Flashcards