Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av P - 6 augusti 2008 10:37

Mera tips och förslag på vad jag kan göra i hallen.

Nu ser det ut så här

*MALM byrå är inhandlad

*Kistan är målad vit

Tyget Gunvor från IKEA

Av P - 6 augusti 2008 07:42

Lillan sover efter en relativ orolig natt. Hon totalvägrade att sova vid halv nio snåret så hon satt i bilbarnstolen och tittade på TV med mig tills Morden i Midsomer var slut.Nej, nej inte sova bara jollra, skratta, äta, bli buren och gråta. Vid halv ett lade jag henne i barnvagnen och satte mig på en stol och körde fram och tillbaka över en tröskel - fram och tillbaka och hon somnade efter tio minuter! Jag hann själv sova två timmar innan jag blev väckt av att hon grät - mera mat sen somnade hon igen. I förrgår slocknade hon vid halv elva och det var skönt.

Lillan har gråtit fram till klockan två i stort sett VARJE NATT under semestern, men då har vi varit två som har kunnat avlasta.

Gråt mellan 20.00 och 02.00 VARJE kväll är INGEN hit.

Om jag ska hålla henne vaken på eftermiddagarna kan jag inte gå ut för då somnar hon innan vi ens lämnat huset sen blir hon så övertrött att inget är roligt inte ens när jag sjunger falskt för henne.

När det är som jobbigast på kvällarna brukar jag tänka att i morgon är en ny dag och att det kanske blir bättre nästa kväll.

Det är väl bara att acceptera - hon är pappas flicka och har därmed hans sovvanor - NATTUGGLA!

Ovido - Quiz & Flashcards