Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av P - 9 augusti 2008 18:23

Detta samtal skedde igår.

Telefonen ringer och jag svarar..

Jag: Jaa...

Kille: Hej jag ringer från G*****net och jag söker P (mitt namn)

Jag:Nej hon är inte hemma.

Kille: Är varken mamma eller pappa hemma?

Jag:Nej, de är inte hemma.

Kille:Jaha, då får jag ringa en annan dag då.

Jag:Ja, det får du....


Haha! Detta är inte första gången detta händer.Ganska komiskt att de tar en 33 årig tjej som en liten flicka och nej..mina föräldrar bor inte här. Jag gillar inte telefonförsäljare över lag och jag funderar på att återigen fixa nummerpresentationstjänsten via mitt telefonbolag.

Av P - 9 augusti 2008 06:33

Mor och styvfar hämtade mig och lillan igår eftermiddag,vi åkte till min bror och hans familj på landet. Middag serverades sen åkte brorsan med sambo och lillgossen på motorcyckelträff och kvar blev vi. Jag blev supertrött så jag gick och lade mig för att vila en stund och det råkade bli tre underbara timmar som jag sov. Mor och styvfar tog hand om lilla E utan problem  och jag kunde slappna av. När jag vaknade vid 21 snåret så skjutsade styvfar hem oss och lillan somnade vid 01, TROTS att hon hade varit vaken sen tretiden.

Det var såå skönt att få sova några timmar, för jag var en trött mamma igår!

Ovido - Quiz & Flashcards