Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av P - 7 augusti 2008 06:51

Igår lyckades jag få i mig middag medans lillan satt på bordet i bilbarnsstolen och tittade på lampan.Åt så himla snabbt så jag fick superont i magen.Lillan somnade i sin stol PÅ bordet och jag lyckades kravla mig till soffan och slumrade en halvtimme. Sen försökte jag natta henne över en timme i sängen och misslyckades totalt....Upp och byta blöja och ge mat.Sen lade jag henne i vagnen och körde över en tröskel medans jag satt dubbelvikt på en stol, hon somnade och blev sovandes i vagenen i fyra timmar! Byta blöja och mer mat sen fick hon sova resten av natten brevid mig, näsa mot näsa som hon gillar.

Jag hade henne på bordet och lät henne sova i vagnen medans jag själv sov i en mysig säng.Nu på morgonen fick jag så dåligt samvetet över detta. Känner mig som en usel mamma som gör bara fel..som att ha henne på bordet och att jag dessutom somnade när hon satt där. Jag får väl trösta mig med att jag fick ett superstort leende när hon vaknade.

Ovido - Quiz & Flashcards