Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av P - 11 augusti 2008 17:03

Tänk att bebiskräk kan lukta så surt, lillan kräktes i soffan så jag fick ladda tvättmaskinen ( tackålov att man har en i lägenheten) och nu ligger hon nöjt och sover..men hon får max sova 1 timme om hon ska kunna sova inatt.

Vi har varit och shoppat lite grejer till lillan idag, krok med sugproppar och en mobil från GRANIT (ska pyssla ihop en egen barnmobil) så att hon har och titta på när hon ligger på skötbädden.Jag tycker att vissa leksaker är så otroligt fula och sen har jag inte hittat en mobil som inte behöver borras fast i taket eller i väggen, jag kör med sugproppsvarianten i vårat kaklade badrum.Nu gäller det bara att det inte blir för tunga saker som ska hänga i den!

Av P - 11 augusti 2008 16:54

Nu har jag uppdaterat hemsidan med lite nya smycken!

Lite smakprov....

Av P - 11 augusti 2008 04:26

På söndagsmorgonen kom han hem, min älskade J. Jag och Lilla E var mycket glada över det och mycket trötta, så vi sov nästan hela dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards