Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av P - 28 augusti 2008 05:09

Igår fick jag veta att mina alster ska på smyckesparty i oktober, så nu är det full rulle i pärllådan.Det ska stansas tags, pärla och några pärlbeställningar måste göras. Jag måste också göra utförliga materialbeskrivningar, då jag inte själv kan vara med för jag ska på "pärlhelgträff" i huvudstaden .Men det blir nog bra, tjejen som ska hålla i det hela har mitt fulla förtroende.


Igår var jag också på ett av mina gamla jobb och hälsade på, E körde hela charmregistret och blev kramad och buren så mamma fick visa lite smycken. E fick två böcker i present ( ja, det var en skola vi besökte) med många vackra bilder i. Jag tror vi var där från klockan tio till halv ett, så vi båda var ganska trötta när vi kom hem efter en låång dag i skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards