Alla inlägg den 4 februari 2007

Av P - 4 februari 2007 18:17

Nu har 2 svettiga timmar varit..Man kan höra programmet i 30 dagar, hehe

Av P - 4 februari 2007 05:52

Åhh! på Nu funkar inte sms funktionen på fula ordtelefonen! Antingen är den helt kaputt eller så har jag tryckt på en knapp så det inte funkar! Vad jag blir less!Jag har ju tittat på telefoner men jag kan inte bestämma mig sen vill jag köpa en utan en massa konstiga abonnemnag så jag slipper betala 150 kr i månaden.När jag kom hem från jobbet igår var några vänner här och firade J med mat och stark dryck. Jag drack ett halv glas vin och det var gott och milt.Sen tror jag att jag röt lite väl mycket åt en kompis åt J, och det var inte meningen Förlåt.Men det är lite känsligt det här med barnalstrande..., det är inte så lätt, men det är en annan historia....Joo, min styvsyster J ringde igår, det var så längesen vi pratade, ungarna hade varit sjuka mm, men det var så skönt att höra hennes röst. Saknar henne....Nu ska jag torka håret sen är det dags för jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards