Alla inlägg den 25 februari 2007

Av P - 25 februari 2007 18:54

Nu är jag äntligen har fårr jobb så har jag tänkt uppdatera min garderob.Men som ni läsare vet så har jag stoora klädproblem, det är inte så lätt att vara kort.Glad i hågen tog jag bussen ner på stan för att träffa min kompis Helena som jag inte har träffat på år och dar. Vi käkade lite lunch för att sen jaga i affärerna efter byxor, ett återkommande kapitel och problem för mig.Helena sprang och hämtade klädesplagg efter klädesplagg och efter tre och en halvtimme föll jag för en rosa v-ringad tröja från Gina Tricot. Tänk att man efter så lång shoppingtid kommer hem med en tröja när man skulle igentligen ha ett par byxor. Det var trevligt att träffa henne och det är tur för mig att hon har tålamod att hjälpa mig med kläder.

Ovido - Quiz & Flashcards