Alla inlägg den 12 februari 2007

Av P - 12 februari 2007 05:26

Helgen är över och den har gått i rasande fart somvanligt.Sover över hos Anna natten mot lördag, hemlagad pizza och vin.Kan det bli bättre? God mat och trevligt sällskap.Resten av lördagen har jag suttit och pillrat med hemsidan dvs pärlat, scannat in bilder och skrivit.När J skulle gå på fest i lördags så stod jag på alla fyra och rengjorde runt toalettstolen med 4 olika rengöringsmedel.F*n ta denna kalk här i Uppsala. Undra hur mycket pengar vi lägger ner varje år på kalkmedel?Jag börjar tro att kommunen och kemikalieföretagen är i maskopi.På söndagsförmiddan promenerade jag till Gränby, klockan var 10.14 när jag äntrade detta shoppingcenter. Lungt och skönt!Jag skulle hitta en skjorta eftersom jag ska på anställningsintervju,så jag provade i snitt 10 plagg!Gissa vad jag kom hem med? Tre par strumpor!Det är helgalet, jag hittade inget eller så kan jag inte shoppa ensam eller så har jag taskig smak helt enkelt.Resten av dagen sov jag på soffan, huu, det var så skönt fick inte ens dåligt samvete.Nu ska jag kopiera examensbeviset, kolla busskartan och dricka mer kaffe.Håll tummarna för mig idag kl 12Uppdatering: Intervjun gick bra, de grillade mig i över en timme! Tjänsten sträcker sig till sommarlovet. Får troligen besked i slutet av veckan alt nästa vecka.Håll nu tummarna att jag får jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards