Alla inlägg den 24 februari 2007

Av P - 24 februari 2007 18:45

Mobiltelefonen har fått tuppjuck!Nu kan jag smsa och skriva siffror i mina sms vilket leder till att jag kan ladda upp bilder i min blogg.Jiiha!

Av P - 24 februari 2007 16:50

Jag har stora I-lands problem just nu:1.Hur ska jag fira att jag har fått jobb?2. Ska vi välja tresitssoffa eller hörnsoffa?3. Ska jag våga någonannan än Camilla klippa mitt hår?4. Ska jag våga ringa mamma och berätta att jag har fått jobb?5.Ska jag maila eller smsa mamma att jag har fått jobb om jag inte vågar ringa henne?6.Ska jag köpa en väska som rymmer A4 eller ska jag köra Haglöfs storlek Medium som jag redan har?7.Ska jag köpa en ny ryggsäck och isåfall vilken?8.Behöver jag en till randig tröja och en till fleecetröja?9.Vad ska jag ha på mig första dagen på jobbet?10.Ska jag börja sminka mig med mascara och hela kittet när jag ska till jobbet?Det kanske enklare om jag är mig själv och ser ut som jag alltid gör, det blir nog bäst och tryggast så.Såå, då var det löst.....

Ovido - Quiz & Flashcards