Alla inlägg den 26 februari 2007

Av P - 26 februari 2007 10:20

När jag var barn så gjorde mamma ofta flätor och tofsar i mitt hår.Jättefint, men det tog inte lång tid innan jag stog lös håret.När jag gick på lågstadiet så skulle det tas skolkort i vanlig ordning och jag stog framför spegel och fixade och trixade med mitt hår och jag blev aldrig nöjd så tillsist satte jag en stor tofts i luggen av alla ställen.Mamma blev inte glad och jag ser hemsk ut på det kortet.Genom åren har jag trixat med mitt hår - kort, långt, rött, brunt och värst av allt en urtvättad röd färg som matchade mina glasögon.Nu är luggen för lång och topparna är för det mesta risiga, men håret är ljust.Undra vad mina framtida barn kommer få för hårfärg och kommer de att gråta över risigt hår?

Ovido - Quiz & Flashcards