Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Städa järnet!

Av P - 8 maj 2008 20:18

Igår såg jag Rent Hus på 4:an och jag höll på att kräkas, fy bubblan vad snuskigt folk har det hemma hos sig. hur vill man bo i sådan misär?

Så nu har jag städat i köket, alla luckor in och utvändigt, micron, diskmaskinen och spisen är skrubbad så att det bara blänker. Tordes inte lyfta fram spisen och rengöra därbakom, det måste jag ha hjälp med.

Imorgon ska jag ta tag i kylskåpet och skrubba det rent, om jag orkar.

Nu kom J hem med glass!


 
 
Ingen bild

Bergis

9 maj 2008 20:44

Jag vet hur det känns, det lixom kryper i en. Fast inte behöver du oroa dig att du har så skitigt. Du har inte bott i din lägenhet sedan 1996 och alrig någonsin städat ordetnligt.
Ett bra terapi porgram måste jag dock säga, man blir klart sugen på att städa när man ser det. Tänk vad vidriga männsikor det finns. Dessutom kommer alla med "Förstår inte att vi hade det så smutsigt, det är helt galet", man ba: Yeah right. Städa istället för att gnälla, då kanske det inte hade sett så illa ut.

Anna

 
Ingen bild

Marie

10 maj 2008 17:45

Haha! Själv åkte spisen fram direkt efter programmet faktiskt och det blev en storstädning under köksskåpen med en gång. Inget som kröp hos oss i alla fall... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards