Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Vila

Av P - 12 maj 2008 06:03

Hmm vilken underbar helg det har varit, varmt och skönt. Jag har legat på balkongen och lapat sol hela helgen och ätit många glassar.

Nej, det har jag verkligen inte gjort, jag har legat växelvis i soffan och på sängen med kopiösa sammandragningar och svettats som en lite rosa gris. Enda krafttaget jag gjort var i lördags då vi var och köpte säng och madrass till bebis. Men idag är det måndag och jag hoppas det blir en bra dag så jag orkar tvätta och pyssla här hemma. Har nu gett upp tanken att fortsätta vikariera tills det är bebisdags, känns inte okej att arbeta om det ska göra ont och att man är trött.

Känns också ganska tröstlös att ligga ner hela dagarna så lite tårar har kommit också. Får man lov att tycka lite synd om sig själv?

 
 
Natalie

Natalie

12 maj 2008 06:09

klart du får... hoppas du mår bättre. kram

http://capnsugar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards