Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Packa, packa

Av P - 2 augusti 2008 13:48

Tänk så mycket saker jag har släpat med mig till norrland och nu måste allt packas ner. Jag tog med mig 5 (!?) par skor och en himla massa kläder (har inte ens använt hälften) Sen har jag tre väskor - skötväska, stor resväska samt en weekendbag plussa på en barnvagn och bilbarnstol på det så får man en himla massa packning.

Jag och lilla E åker till min mamma och styvfar idag och flyger hem på måndag eftermiddag/kväll. Det ska bli otroligt skönt att komma hem till eget bo - men också lite tråkigt då J inte kommer hem på ca 1-2 veckor (fiskeresa).Vi får roa oss på egen hand sen är det lite saker som måste göras bla tvätta kuddar och täcken sen ska jag ta itu med kylskåpet (som skulle ha städats innan lillans ankomst) och sist men inte minst ringa lite kompisar och bjuda på fika.

Mamma och styvfar ska bila ner till min bror så vi får väl hänga där också.

Imorgon är det Nolia i Piteå som hägrar...........

Vi ses om några dagar!

 
 
Ingen bild

Lisa

2 augusti 2008 15:54

Du får gärna ringa till mig :-) Hälsa Marie!

Kram

 
Ingen bild

Marie

2 augusti 2008 23:45

Hoho, imorgon ses vi! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards