Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

3 månader idag!

Av P - 13 augusti 2008 06:06

Jisses vad tiden går fort! Vid den här tiden för 3 månader sen kom vi till förlossningen, och nu är lilla E jättestor!

När vi var hos mor och styvfar i stugan så var kusin T där och vi skulle på promenad, tyvärr så hade vi glömt vagnen hemma så kusinerna fick ligga skavfötter, men underbart är kort, lilla T fick sitta i bärsele och lillan fick ligga i vagnen.

 
 
Ingen bild

Bergis

13 augusti 2008 09:44

Ja, det är inte klokt vad tiden går fort, om 9 månader fyller hon år. Man tänker nog inte på att tiden går så fort innan man får barn, sen bara rusar tiden iväg. Hoppas allt är bra med dig och lilltjejen. Massor av kramar

 
Jessica

Jessica

14 augusti 2008 21:58

Hej! Snokade in för att se om du fått din bäbis, och ops, den har visst blivit 3 månader... Tiden går fort. Ett stort jättegrattis såklart! Och kom hemskt gärna in i butiken och vissa upp den lilla.
Ha det så bra! /Jessica

http://jessicajansson.blogspot,com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards