Alla inlägg under februari 2008

Av P - 5 februari 2008 18:11

Idag har jag flygit runt härhemma med moppen, dammsugaren och trasan. Alla rum har nu blivit städade..nåja..inte badrummet, datarummet och köket men man kan ju inte få allt.Nu ska bara gardinerna upp i sovrummet men det blir imorron när J är hemma.När jag hade städat klart fick jag ont i magen och blev så himla trött så jag small av på soffan i två timmar. Man kanske inte orkar flänga runt så mycket nu.

Magen växer och knakar och blir konstigt stor på eftermiddagarna och kvällarna, lite lustigt och konstigt faktiskt (som en seriefigur) Känner mig lite otymplig och t j o c k och kan inte böja mig framåt för att tex ta på strumpor mm. Men det är mysigt med magen, fast den är ivägen ibland.

Av P - 2 februari 2008 17:33

Grattis på födelsedagen älskade J !

Av P - 1 februari 2008 17:13

Titta på inlägget den 31/1, tävlingsdags!

Av P - 1 februari 2008 14:27

Idag har jag och Jess och hennes två söta barn varit på IKEA, "inredningstempelt" och vi var faktiskt de första som stegade in i varhuset. Projekt sovrummet stod det på inhandlingslistan. Nya gardiner i creméfärg med stora öljetter, en vit kruka och en blomma samt ett vitt träd att ha på fönsterbänken (har en svart i vardagsrummet) samt en fin liten ram. Det blev också en ny hallmatta att sätta vid dörren och en mindre matta att sätta vid balkongdörren. Jag har ju länge velat ha ett överkast till sängen men det skippar jag nu tillsvidare. Billigt blev det också, strax över 600 riksdaler, mycket bra!

Nästa projekt är hallen, en till Malmbyrå i ek med tre lådor till "spöket", en hallspegel och ett nytt skoställ.

Funderar också på att sy ett överdrag till brudkistan som är i furu, men det kanske är överkurs.........

(mamma kanske kan hjälpa mig).

Tittade också såklart på babysaker, men det är för tidigt att köpa sänglakan mm.

Tack Jess för en trevlig dag och tack för lunch och fika (semlan bara försvann).

Ovido - Quiz & Flashcards