Alla inlägg under april 2008

Av P - 6 april 2008 09:09

Nu är det bara 2 dagar tills J kommer hem, på tisdag landar planet.Tyvärr vet jag inte vilken tid..men det ska jag ta reda på.

Av P - 6 april 2008 05:27

Har ju glömt att visa klänningen som jag har köpt för någon vecka, en snygg mammaklänning i jeanstyg  och mina nya skor (svarta) som jag hittade igår. Jag har extremt varma varma fötter just nu, så ett par skor med många luftintag är ett måste.

Klänning från Lindex

Skor från Ecco

Av P - 5 april 2008 02:51

Igår var jag rejält trött, slocknade i sängen vid 17 tiden och vaknade när klockan var halv 12 på natten, lika bra att somna om efter efter lite läsning. Funderar om jag ska gå tillbaka till sängen och sova några timmar till........

Av P - 4 april 2008 03:19

Under april månad har Annorlunda Smycken specialpriser, kika gärna in!

Uppdaterar med nya smycken varje vecka..

Av P - 3 april 2008 20:03

I eftermiddags ringde han, lät väldigt trött men det är ju morgon/förmiddag därborta. Han hade det bra och jag påminde om "önskelistan", en liten hockeyklubba och en body med landets flagga på.

Kändes skönt att höra hans röst..saknar honom så mycket.......

Av P - 2 april 2008 20:49

Nu har jag inte hört av J sen i lördags och hans telefon är avstängd.Men jag lämnade ett meddelande iallafall, att vi mår bra härhemma och att han är saknad..jättemycket.Nu längtar jag till tisdag då han kommer hem. Imorgon är sista dan på jobbet för denna gång, får se hur länge jag blir arbetslös denna gång.

Jag måste iallafall vila, köpa stödstrumpor och magbälte, men ett par strumpor kostar över 100 riksdaler på apoteket, höll på att få en hjärtattack när jag såg priset. Om jag ska köpa strumpor som kostar över 100 pix så må de ha diamaner fastsydda. Ska kolla i andra affärer innan jag slår till iallafall.

Av P - 1 april 2008 03:50

Nu är det tungt att bära "spöket/zlatan", så jag funderar på att köpa ett stödbälte för magen. När jag går så känns det som att magen hamnar vid knäna, ganska komiskt då det inte skulle kunna hända. Nu är bebben också mer "aktiv" hela dagen och inte bara på eftermiddagen som förr. Känns ljuvligt att känna sparkar då vet man att den har det bra.

Längtar tills det är dags!

Av P - 1 april 2008 03:46

Så var vi inne i en ny månad, april och jag tänker inte dra något skämt för jag har inga på lut. Jobbar på i klassen och det funkar bra, det var dock lite stressigt igår morse då det inte fanns någon planering men jag löste det genom att titta på den gamla sen kom kreativa sidan fram, så det löste sig galant!


Ovido - Quiz & Flashcards