Alla inlägg den 1 maj 2007

Av P - 1 maj 2007 22:10

Jahapp,då var omröstningen slut för denna gång och det blir turkosa, gröna och rosa detaljer till soffan. Tre stycken röstade, tack, så nu får jag släpa J till IKEA nästa helg, eller om cirka 4 dagar. Jag lovade ju tidigare att trädet skulle upp innan april månad var slut..men tyvärr så ligger det ännu på symaskinen som det har gjort i flera månader, nu måste vi skärpa oss här hemma! Jag har iallafall dammsugit och diskat idag och gjort lite arbete, så lite har blivit gjort, trots att jag vaknade kl 08.00 i morse! Och nu ska jag krypa till kojs så jag hinner läsa lite innan jag somnar. God natt, don´t let the bedbugs bite you, (dånt lett teh bedbuges bitte joo).

Bjuder på en snygg bild så att ni ska drömma söta drömmar


Av P - 1 maj 2007 17:10

Här har jag kämpat att få upp J från sängen och Nisse från soffan, vid 12 tiden blev jag så less så jag tog fram visselpipan och hojtade/sjöng, "Ja är så gla, ja är så gla att jag inte har huvudvärk och mår dåligt". Då steg de upp, undra om det var min sköna stämma eller visselpipan som gjorde att de for upp ur deras dvala. Ja, det var sista april igår, valborgsmässoafton. Vi intog silllunch i Engelskaparken här i stan, jag satt med min cola och huttrade på filten men jag fick upp värmen när vi sjöng visor, så himla studentikos så det ylar om det. Just före 3 då alla i hela stan ska kuta ner från Carolinabacken för att inta champange så sprang jag ner för att slippa bli nedtrampad av folkmassan.

Så jag tog bussen till Gränby för att träffa H och Th och lilla E som inte är så liten någemera. Hon sprang lite och jag tror hon kände igen mig för hon la sin kind mot min axel när jag bar henne. På kvällen gick vi på fest hos en av J hockeykompisar, jag sprang därifrån vid halv 9, då jag tycker det är jobbigt att vara på fest nuförtiden, en riktig tant en trött tant. Nu mår J bättre än han gjorde i morse iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards