Alla inlägg den 2 maj 2007

Av P - 2 maj 2007 20:49

Jag har så ont i huvudet, axlarna och vänster skulderblad, jag har också ont i magen. Buuää, det är såå synd om mig just nu vältrar mig i självömkan, sen är det bara skit på TV.

Av P - 2 maj 2007 04:58

Mycket ska man läsa innan ögonen trillar av. Jag har läst lite bloggar på senaste tiden och jag har fattat vad de har menat.Jag menar..om man ska skriva något så kan man väl göra det snyggt så att man inte kan lista ut saker och ting om det är lite "känsliga saker". Sen kan jag inte fatta hur man kan lämna ut någonannan, smutskasta. Kanske inte alla fattar, men det finns de som kan lägga ihop ett och två och jag kan det. Kanske hon/han/det  inte förstår att smarta/brighta jag ska läsa deras blogg, Mohaa!, jag är överallt..så akta er. Denna arbetsvecka är bara tre dagar, så det är superlyxigt. Snart är det helg igen!

Ovido - Quiz & Flashcards