Alla inlägg den 14 maj 2007

Av P - 14 maj 2007 05:29

Denna vecka blir kort, då jag bara jobbar måndag till onsdag och det är dessutom friluftsdag på onsdag i Enköping. Det blir dock långa dagar måndag och tisdag då jag har utvecklingssamtal med 5:orna till kl 20.00, huu, jag som är såå trött på kvällarna men det går nog bra.


Igår var min kompis J här och hälsade på mycket trevligt, hon och hennes man ska på bröllop nu i helgen så hon ville ha ett matchande halsband till hennes klänning, sagt och gjort ett halsband blev det i rosa toner.Det blev jättefint tycker jag själv och lite avis blev jag på hennes omlottklänning.


Annars har helgen rullat på somvanligt.Jag och J var på IKEA igår och åt god lunch och jag visade vad jag ville ha, bord, skänk och säng.Tyvärr fick vårat IKEA besök ett abrupt slut då jag råkade slå J i huvudet/pannan med en tavellist i aluminium.Sagrans, det måste ha gjort ont! Så han gick till bilen och jag fick säga åt två karlar att sluta skratta åt oss. Det var inte roligt! Än så länge har han inte fått någon bula, förlåt mig älskling, det var inte meningen, jag måste ha fel på min motorik.

Ovido - Quiz & Flashcards