Alla inlägg den 18 maj 2007

Av P - 18 maj 2007 08:44

Hörde på Morgonpasset P3 att dagens ledord är:

"Skit inte där du äter"

Tycker det är ett bra ledord för dagen, och det ska jag följa. 


Nu på morronkvisten har jag satt in det  nya simkortet i mobilen och efter har lytt Annas ord att skriva ner telefonnummer från det gamla simkortet sen satt jag ett tag och funderade på vem jag skulle stryka från listan, men när en sömning J lade in det det nya kortet så simsalabim så fanns alla nummer kvar, skönt ! Sen har jag sorterat i pärllådorna och det tog ett tag må jag säga.Nu sitter jag och funderar på om jag ska börja dammsuga, plocka i och ur diskmaskinen, städa dasset, plocka undan kläder och bädda rent.Men i vilken ände ska jag börja?, för allt är trist.Idag måste jag häcka hemma för att ta emot ett paket till J, så det passar bra att städa lite, sen måste jag rätta prov, huuuuu!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards