Alla inlägg den 17 maj 2007

Av P - 17 maj 2007 18:33

Ni som läser min eminenta blogg kanske har märkt att det har varit fattigt på inlägg denna vecka, men jag har inte haft tid och ingen lust att blogga, sen har jag dessutomt tagit bort ett inlägg, vilket inte var roligt,så det tog udden av allt. Men det är intressant när man får reaktioner och när man ser hur de har tillkommit..mer säger jag inte utan jag står för det jag tycker och vad jag skriver och säger.Nu är detta avslutat.

Jag har fått min stämpel så nu ska jag bara beställa tags i sterlingsilver, ska bli såå roligt att få mitt "bomärke" på mina smycken, det är ju nästan som att märka sina renar, om man hade några. Annars har dagarna rullat på, varit med Anna och lilleman upp på Gränby och jag lyckades bli sminkad på kinderna i en sminkaffär, men det blev inge köp. Sen pratade och fikade såklart, en bra dag......................

Ovido - Quiz & Flashcards