Direktlänk till inlägg 7 maj 2007

Oh my God!

Av P - 7 maj 2007 09:52

Jisses vad trött jag är nu då.Det märks att eleverna inte är i skolan då har man tid att känna efter om man är trött eller inte. Igår hade vi middagsbesök av Anna med familj. Grillad fläskfilé (fredagsmys) med potatisklyftor, mums! Jo, jag och Anna lekte "dumma blondiner" på BAUHAUS igår så att vi skulle få hjälp och slippa söka, och jag tror vi lyckades mycket bra! Så nu är krokar och vattenpass inhandlade, nu måste jag bara låna en slagborr, sen ska det där j*vla trädet upp på väggen! Sen har jag mailat UH , för jag/vi vet inte vart förrådet är och vi hade behövt rensa lite..Man behöver inte 3 stycken resväskor i lägenheten som ett exempel? Nu ska jag fortsätta jobba och rensa i röran här på skrivbordet.

 
 
Ingen bild

Bergis

7 maj 2007 10:38

Ja jag vet, när man har tid att känna efter käner man sig alltid jättetrött. Hopaps du inte tråkar ihjäl på studiedagen gumman. Ringer ivkäll, kanske måste jag ändra dag för slingorna... vi får se! Ha det gött så länge! Kram och tack för en trevlig söndag!

 
Ingen bild

Malin

7 maj 2007 15:44

Vad är det för träd du ska ha på väggen? Jag är nyfiken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards