Direktlänk till inlägg 10 maj 2007

Kaffe oh mjölk

Av P - 10 maj 2007 04:32

Jag behöver kaffe på morgonen, jag behöver det verkligen.Man har sina rutiner på morgonen, jag vill ha och behöver kaffe. Inget kaffe och inte en mjölkdroppe hemma. Som tur så har J sparat kaffe i termosen och jag var väl förutseende igår när jag diskade och inte diskade ut termosen, mohha, så nu dricker jag gammalt kaffe som är uppvärmt i micron. Undra om koffeinet har försvunnit när kaffet är en dag gammalt?

Vilket är ditt favoritkaffe ?

 
 
Ingen bild

Bergis

10 maj 2007 12:29

Jag har aldrig varit en kaffedrickare på morgonen men nu helt plötsligt känns det som ett måste. Kaffe och macka. Lite starkt för magen men dagen drar igång med en rejäl rivstart, nåt man verkligen behöver. Ses om en stund, kram

 
Ingen bild

JF

11 maj 2007 15:06

Jag börjar min dag med Zoégas. Har inte kommit fram ännu till vilken rostning som är bäst. Kram

 
Ingen bild

Sophie

18 maj 2007 10:03

Jag köper enbart ekologiskt kaffe. Punkt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards